Стратегія для Львівської свічкової мануфактури

У межах напрацювання стратегії експерти PPV Knowledge Networks допомогли переглянути унікальну торгівельну пропозицію бізнесу та бізнес-модель, напрацювати стратегію трансформації бізнесу, основні стратегічні напрямки та цілі, а  також розробити унікальні формати колаборацій для Львівської свічкової мануфактури.

Тривалість: 2020-2021

Експерти PPV KN були відповідальними за такі компоненти проекту: 

  • Діагностика бізнесу
  • Фасилітація стратегічній сесій
  • Напрацювання загальної стратегії розвитку бізнесу
  • Розробка форматів колаборацій, у т.ч. маркетингових
  • Оцінка результатів протягом 3 місяців від початку реалізації стратегії

Замовник: Львівська свічкова мануфактура

Теми: Креативність, Розвиток бізнесу, Стратегія