• Стратегічна сесія для ключових менеджерів групи компаній UGPS

    Підготовка та проведення дводенної стратегічної сесії із залученням 22 ключових менеджерів компанії. Визначення місії, стратегічних напрямків, операційних цілей.

  • Стратегування для визначення пріорітетних функцій та рекомендацій щодо створення Центру карпатської культури

    Центр карпатської культури — це мультифункціональний культурний простір для розвитку та промоції історико-культурної спадщини Косівщини (Івано-Франкіська область), у першу чергу — автентичних ремесел. Експерти PPV Knowledge Networks проводили стратегування для визначення пріоритетних функцій та формування поетапних рекомендацій для створення Центру.

  • Діагностика інвестиційних активів та бізнес-моделювання для Західплемресурси

    У 2017р. на замовлення ЛНВЦ "Західплемресурс" провели діагностику активів компанії, визначили бізнес-кейс та бізнес-модель подальшого розвитку, - трансформацію у виробника яловичини повного циклу.

  • Підвищення інституційної спроможності заповідника Тустань

    Ключові компоненти проекту - це розробка стратегічного плану інституції до 2022 року, аналіз існуючої бізнес-моделі та планування бажаної, налагодження бізнес-процесів, розробка ефективної управлінської моделі та створення дорожньої карти для роботи з персоналом.

  • Підготовка стратегії соціальної відповідальності компанії «Галнафтогаз» (етап 1)

    У 2015 р. експерти PPV Knowledge Networks координували перший етап підготовки стратегії соціальної відповідальності компанії Галнафтогаз.

  • Фонд розвитку громад (2012)

    Концепція створення фонду розвитку села (надання грантової допомоги на конкурсній основі для місцевих ініціатив, за умови невеликого дофінансування з їх боку), розроблена на замовлення компанії HarvEast в Донецькій області.

  • Розробка бізнес-моделі соціальної відповідальності компанії "Хлібпром"

    У 2015 році на замовлення компанії "Хлібпром" було реалізовано розробку бізнес-моделі соціального відповідального бізнесу. Проведено близько 10 модерованих зустрічей із менеджментом компанії, підготовлено карту істотних питань, порівняльний аналіз подібних бізнес-моделей, дорожню карту із впровадження моделі соціальної відповідальності.